Jakie korzyści daje serwis elektronarzędzi Festool?

Serwis Festool to nie tylko możliwość naprawy narzędzi w okresie gwarancji. To opieka serwisowa w całym okresie ich użytkowania oraz szybki dostęp do pomocy technicznej i porad. Najwięcej korzyści daje przy tym zarejestrowanie kupionych narzędzi Festool. Narzędzia marki Festool warto zarejestrować online i uzyskać w ten sposób rozszerzoną gwarancję All inclusive. Rejestracja i rozszerzenie gwarancji są całkowicie bezpłatne.

Co daje rejestracja? Przede wszystkim pełną ochronę gwarancyjna przez okres 3 lat od momentu zakupu. Gwarancja obejmuje przy tym także akumulatory, ładowarki oraz materiały eksploatacyjne podlegające zużyciu (np. szczotki węglowe). W razie konieczności naprawy narzędzie zostanie odebrane przez kuriera od Ciebie, a naprawione znów będzie dostarczone tą drogą. Festool jednak idzie dalej, gwarantując opiekę także po zakończeniu gwarancji. Oryginalne części zamienne będą dostępne jeszcze przez 10 lat od momentu zakończenia produkcji danego modelu elektronarzędzi.

Jeżeli nie uda się dotrzymać tego warunku, otrzymasz nowe narzędzie. Na co dzień masz też szybki dostęp do telefonicznej pomocy technicznej (Halo Festool) zaś dzięki swojemu profilowi z zarejestrowanymi narzędziami, możliwość szybkiego znalezienia pasujących akcesoriów, czy zrobienia zgłoszenia serwisowego.

Gwarancja All inclusive to również korzyści w sytuacjach nietypowych. Jeżeli Twoje narzędzie zostanie skradzione to wnosząc tylko niewielką opłatę (400 zł brutto) otrzymasz nowe. Ponadto, w ciągu 15 dni od zakupu masz prawo zwrócić narzędzie, nawet ze śladami użytkowania. Pełna satysfakcja klienta to priorytet Festool.

Przydatny link: www.festool.pl/serwis