KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram

Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Firma KRISPOL uruchomiła eSklep do ofertowania i zamawiania flagowych produktów marki, czyli bram segmentowych, napędów i akcesoriów.

aktualizacja: 2019-03-14 06:14:11

Narzędzia internetowe zmieniły charakter codziennej pracy handlowca i projektanta. Dotąd, aby ofertować czy składać zamówienie niezbędne było oprogramowanie zainstalowane na komputerze. Teraz wystarczy do tego dowolna przeglądarka internetowa. Logika zamawiania oraz prosty i czysty interfejs znacznie ułatwi codzienną pracę w biurach sprzedaży, salonach stolarki, na terenie inwestycji czy nawet w zaciszu własnego domu.

- Różne kanały sprzedaży to różne potrzeby Partnerów. Zadaliśmy sobie podstawowe pytanie: Jakich narzędzi sprzedaży i ofertowania potrzebują nasi Partnerzy Handlowi. Odpowiedź była natychmiastowa - internetowych. Postawiliśmy na uniwersalność, prostą obsługę i mobilność. W kilka miesięcy powstał eSklep do zamawiania bram z automatycznym doborem napędów i wizualizacją produktu, który umożliwia natychmiastową wycenę, dostęp do ofert, możliwość zamówienia do produkcji - komentuje Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Firmy KRISPOL.

Internetowy sklep KRISPOL, stworzony dla Partnerów Handlowych, jest integralnie połączony z programem Cantor i umożliwia pracę na bazie danych producenta. Wprowadzone do systemu produkty są zawsze zgodne z aktualną ofertą, kolorystyką i promocjami, w efekcie sklep pozwala na sprawniejszą rejestrację zarówno standardowych zamówień jak i złożonych konstrukcji. Z chwilą złożenia zlecenia jest ono w czasie rzeczywistym przesyłane i widoczne w systemie Cantor. Dużym atutem eSklepu jest jego dostępność - nie wymaga skomplikowanej instalacji, użytkownik potrzebuje jedynie dowolnej przeglądarki internetowej.

Wysoka konkurencyjność w branży skłania do ciągłego rozwoju. Wprowadzenie nowego procesu dla zamówień to duży krok w budowaniu przedsiębiorstwa "smart factory", inteligentna i szybka komunikacja między partnerami rynkowymi to dziś gwarancja dobrych relacji biznesowych, na które stawia KRISPOL. Proces, który niegdyś trwał kilka godzin czy dni, dziś jest uproszczony i w ciągu kilku minut zamówienie może trafić do produkcji. Szybsza obsługa to w efekcie krótsze terminy dostaw, a to aspekt najbardziej kluczowy dla Inwestorów.

Firma powiązana:
KRISHOME

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły