Nowa identyfikacja wizualna marki Dekoria

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
aktualizacja: 2018-02-15 14:35:59
Nowa identyfikacja wizualna marki Dekoria

Dekoria odświeża wizerunek swojej marki. W pierwszym etapie rebrandingu został zmieniony jej logotyp - pojawił się on w komunikacji marketingowej 6 lutego 2018 r.

Polska firma specjalizująca się w produkcji tekstyliów domowych oraz w sprzedaży artykułów do dekoracji wnętrz wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaplanowała redesign identyfikacji wizualnej. Pierwszym krokiem na drodze rebrandingu jest zmiana logotypu na bardziej minimalistyczny.

Kiedy tworzyliśmy nowy logotyp, zależało nam, by łączył on tradycję z nowoczesnością. Zachowaliśmy jego motyw przewodni, symbol tulipana, który zestawiliśmy z nowoczesnym fontem, co odświeża jego formę - komentuje Agnieszka Rybka, Dyrektor Działu Marketingu w Dekoria.pl

Dynamiczny rozwój marki spowodował, że Dekoria dociera do coraz młodszych odbiorców. Właśnie dlatego firma pracuje również nad unowocześnieniem strony internetowej oraz udoskonaleniem jej wersji mobilnej. 2018 rok przyniesie także zmiany w asortymencie sklepu, w którym pojawi się jeszcze więcej produktów w stylu modernistycznym.

Zmiany w wizerunku firmy odzwierciedlają kierunek jej rozwoju. Dekoria przenosi na jeszcze wyższy poziom dostarczanie wysokiej jakości produktów do dekoracji wnętrz z zachowaniem najlepszych standardów usług.

 

Firma powiązana:
DEKORIA.PL

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły